luni, 27 august 2012

No more rabbits in my hat




Am obosit să te mai caut prin trupuri străine ori să detest femeile ce-ți poartă numele, eu am trăit zile al căror număr l-am pierdut deja într-o înregimentare a așteptării întoarcerii tale. Instinctul mi-a fost prieten, cu el am reușit să ridic turnuri babel ca pază pentru suflet și tot el mi-a fost martor la nopțile de amor lângă atâtea logodnice de-o noapte, aliniate parcă în bocanci de bal, ce pășeau curajoase peste șiruri de bidonviluri violete, în ceremonii dezarticulate de dorință carnală. Între noi, distanța s-a pierdut în multiplicități de clipe separate, am simțit ce înseamnă tristețea unei camere lipsite de muzică și de miros de lapte demachiant. Tot la tine-mi zboară gândul, deși prin orele mele femeile au trecut direct proporționate cu graba cu care fiecare-și găsește ceva greșit de făcut numai pentru a nu se mai întoarce înapoi la celălalt. A rămas un loc liber în partea dreaptă a patului, de-acolo pleacă tăcerea în fiecare dimineață, întrebându-l pe fiecare Robert: nu ești tu?

În odaia mea plină de musafiri un copil tot caută ceva, ceva ce el știe c-a pierdut. Un gând ascuns zace-n florile de la fereastră, dar ele nu vor sau nu pot să-i vorbească, și copilul plânge neștiind ce-a pierdut. A mai crescut între timp, și-a învățat că lumea caută de multe ori...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu