sâmbătă, 18 mai 2013

Ce nu m-a învățat școala






Cum să-mi găsesc jumătatea
Cum să-mi găsesc job-ul ideal
Cum să mă îmbrac în zilele ploioase
Cum să găsesc cel mai scurt drum spre casa unui prieten
Cum să fac dragoste
Cum să întrerup un moment de tăcere
Cum să ascund o emoție
Cum să aleg o carte, un film, un gen muzical
Cum să smulg un sărut care nu mai vine
Cum să aleg un drum
Cum să arăt că-mi pare rău
Cum să visez cu ochii deschiși
Cum să mă prefac că nu-mi pasă
Cum să aleg cele mai potrivite cuvinte
Cum să nu rănesc din neatenție pe cineva
Cum să prețuiesc zilele de vară
Cum să plătesc chiria
Cum să desfac un cort sau o sticlă de bere
Cum să-mi aleg prietenii
Cum se desface sutienul unei femei
Cum să mă joc când voi crește
Cum să fiu la timp lângă persoana care are nevoie de mine
Cum să aștept
Cum să fiu mai bun
Cum să accept lucrurile așa cum sunt
Cum să o iau de la început
Și...mai ales...
Cum să-mi iau rămas-bun...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu