luni, 20 mai 2013

Vertigo




Întrebat de un reporter care ar fi cea mai însemnată dorință a lui, un critic de film a răspuns că dacă ar fi să i se împlinească o dorință, și-ar dori să vadă din nou, pentru prima dată, filmul său favorit. Aseară, m-am gândit foarte mult la asta. Mi-am și notat ideea asta într-un carnețelel, reflectând cu grijă la cât de mult ne dorim să dăm timpul înapoi, ca să îndreptăm unele lucruri, ori ca să retrăim cele mai frumoase stări și cele mai pure emoții, care, mai apoi, ne devin un reper inconștient în tot ceea ce facem. 

Mi-am amintit de momentul acela în care te-am văzut prima dată, când mă pândeai pe furiș. Când ochii noștrii se jucau de-a v-ați-ascunselea. Când zâmbetul tău mă ustura ca un fier înroșit de foc și încins apoi  peste piele. Și de secundele în care îți mușcai buzele de la atâta dorință, ori de săruturile pe care mi le trimiteai prin aer sau prin sms, care se izbeau de buzele și gâtul meu. De mirosul tău care îmi intra în vene ușor și letal, asemenea celui mai puternic vertigo. De noaptea în care am simțit prima oară degetele tale pe șira spinării mele, atunci când, pe întuneric, ne pândeam ca două animale de pradă, iscodindu-ne, și tânjind unul după celălalt. De acele minute în care mă întrebam cât mai trebuie să aștept până voi cădea în plasa ta. 

Cea mai însemnată dorință a mea ar fi ca tu să te mai furișezi măcar o dată în spatele meu și să-mi șoptești ceva la ureche, ceva ce știi că ard de nerăbdare să-mi spui.







Un comentariu:

  1. ştii prea bine că am să vin. jocul acesta al şoaptei pe care îl aştepţi şi pe care de la tine îl ştiu, pasul acesta al nopţii care mă înfioară atunci când vin desculţă, urmărind în întuneric conturul umerilor tăi ca pânza unei corăbii de linişte pe apele tăcute, respiraţia ta uşor mirată pe care o simt fremătând, toate acestea îmi sunt chemări şi îmi sunt lege.
    oamenii îţi vor spune că nu, mirarea nu se repetă, dar ştim amândoi că ochii tăi se deschid de fiecare dată la fel atunci când mâna mea mică îţi numără fiecare vertebră şi fiecare sărut.

    RăspundețiȘtergere